Ga naar inhoud

Welkom gast

Log alstublieft in login of registreer

Klachtenprocedure

Bij Fijn Ingericht doen we er alles aan om onze producten en service perfect te laten zijn. Mocht je desondanks ontevreden zijn, dan horen we dit graag. We nemen elke klacht serieus en streven ernaar om snel een passende oplossing te vinden.

Hoe dien ik een klacht in?

  1. Verzamel informatie: Houd je bestelnummer en eventueel de factuur bij de hand.
  2. Maak foto's: Stuur duidelijke foto's mee van de klacht of schade, indien van toepassing.
  3. Meld je klacht: Vul onderstaand formulier in om je klacht te melden.

Klachtenformulier

Vul hieronder je gegevens en de details van je klacht in. Wij nemen elke melding serieus en zoeken zo snel mogelijk naar een oplossing.


Waarover gaat uw klacht? (Optioneel)

5 /10

Uw winkelwagen

Jouw €15 Korting Wacht!
Meld je aan voor de nieuwsbrief: ontvang direct €15 korting op je eerste bestelling vanaf €200, plus exclusieve deals en interieurinspiratie.


Honderden klanten kozen al voor Fijn Ingericht. Ontdek waarom zij hun interieur door ons lieten stralen!

Uw winkelwagen is momenteel leeg

U vindt dit misschien leuk...

Je verlanglijstje