Klachtenprocedure
Bij Fijn Ingericht doen we er alles aan om onze producten en service perfect te laten zijn. Mocht je desondanks ontevreden zijn, dan horen we dit graag. We nemen elke klacht serieus en streven ernaar om snel een passende oplossing te vinden.


Hoe dien ik een klacht in?
- Verzamel informatie: Houd je bestelnummer en eventueel de factuur bij de hand.
- Maak foto's: Stuur duidelijke foto's mee van de klacht of schade, indien van toepassing.
- Meld je klacht: Vul onderstaand formulier in om je klacht te melden.
Klachtenformulier
Vul hieronder je gegevens en de details van je klacht in. Wij nemen elke melding serieus en zoeken zo snel mogelijk naar een oplossing.
Direct contact opnemen?
Contactgegevens
Heeft u een dringende vraag of wilt u liever direct contact? Bel ons dan direct op +31 085 1306484 om een medewerker te spreken of om direct een afspraak in te plannen. Of mail ons op info@fijningericht.nl. We streven ernaar om alle vragen binnen 24 uur te beantwoorden.
Whatsapp
Voor al je vragen zijn we ook eenvoudig en snel bereikbaar via WhatsApp. Chat direct met een van onze medewerkers en krijg snel antwoord op je vraag. Klik hier om een chat te starten.