Levering & Verzending
Bij Fijn Ingericht doen we er alles aan om je bestelling zo snel en zorgvuldig mogelijk te bezorgen. Onze focus ligt op kwaliteit, van het product tot aan de levering. Hieronder vind je alles wat je moet weten over ons verzendproces.


Standaard Verzending (PostNL)
Onze Levermethoden
De meeste van onze producten, zoals woonaccessoires en lampen, worden verzonden via PostNL. Zodra je bestelling is ingepakt en verzonden, ontvang je een e-mail met een track&trace code, zodat je je pakket kunt volgen.
Door specialisten ontzorgd
Gespecialiseerd Transport
Voor grote, breekbare of zware bestellingen, zoals meubels, werken wij samen met een gespecialiseerde transporteur. Zodra je bestelling klaar is voor verzending, nemen we contact met je op om een persoonlijk levermoment in te plannen. Zo weet je zeker dat je jouw aankoop in perfecte staat ontvangt, op een moment dat het jou uitkomt.


De Belangrijkste Vragen op een Rij
Levertijden
Verzending
Hoe wordt mijn bestelling verzonden?
Wij versturen je bestelling via PostNL, of via een specialistische transporteur bij grote zendingen. De verzendmethode is afhankelijk van de grootte en het gewicht van je pakket.
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten bedragen €9,- voor bestellingen onder de €50,-. Voor alle bestellingen boven de €50,- is de verzending volledig gratis.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Zodra je bestelling is verwerkt en verzonden, ontvang je van ons een e-mail met een track&trace code. Hiermee kun je de status van je pakket eenvoudig online volgen.
Verzenden jullie ook naar het buitenland?
Ja, wij leveren aan het buitenland. Voor bestellingen buiten Nederland en België, kun je contact opnemen met onze klantenservice. Een van onze medewerkers helpt je dan graag verder.
Wij versturen je bestelling via PostNL, of via een specialistische transporteur bij grote zendingen. De verzendmethode is afhankelijk van de grootte en het gewicht van je pakket.
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten bedragen €9,- voor bestellingen onder de €50,-. Voor alle bestellingen boven de €50,- is de verzending volledig gratis.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Zodra je bestelling is verwerkt en verzonden, ontvang je van ons een e-mail met een track&trace code. Hiermee kun je de status van je pakket eenvoudig online volgen.
Verzenden jullie ook naar het buitenland?
Ja, wij leveren aan het buitenland. Voor bestellingen buiten Nederland en België, kun je contact opnemen met onze klantenservice. Een van onze medewerkers helpt je dan graag verder.
De verzendkosten bedragen €9,- voor bestellingen onder de €50,-. Voor alle bestellingen boven de €50,- is de verzending volledig gratis.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Zodra je bestelling is verwerkt en verzonden, ontvang je van ons een e-mail met een track&trace code. Hiermee kun je de status van je pakket eenvoudig online volgen.
Verzenden jullie ook naar het buitenland?
Ja, wij leveren aan het buitenland. Voor bestellingen buiten Nederland en België, kun je contact opnemen met onze klantenservice. Een van onze medewerkers helpt je dan graag verder.
Zodra je bestelling is verwerkt en verzonden, ontvang je van ons een e-mail met een track&trace code. Hiermee kun je de status van je pakket eenvoudig online volgen.
Verzenden jullie ook naar het buitenland?
Ja, wij leveren aan het buitenland. Voor bestellingen buiten Nederland en België, kun je contact opnemen met onze klantenservice. Een van onze medewerkers helpt je dan graag verder.
Ja, wij leveren aan het buitenland. Voor bestellingen buiten Nederland en België, kun je contact opnemen met onze klantenservice. Een van onze medewerkers helpt je dan graag verder.
Retourneren
Wat is jullie retourbeleid?
Bij Fijn Ingericht hanteren wij een bedenktijd van 30 dagen. Binnen deze periode kun je je product gratis retourneren.
Hoe retourneer ik een product?
Om een product te retourneren, neem je contact op met onze klantenservice. Wij sturen je dan een retourlabel toe. Zodra we het product in goede, schadevrije staat hebben ontvangen, starten we de terugbetaling.
Wanneer ontvang ik mijn geld terug?
Zodra we je product in goede staat hebben ontvangen en gecontroleerd, zorgen wij ervoor dat de terugbetaling plaatsvindt. Dit gebeurt uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van het geretourneerde product.
Wat moet ik doen als mijn product beschadigd is aangekomen?
Neem direct contact met ons op via e-mail of telefoon als je product beschadigd is aangekomen. We lossen dit direct en adequaat op met een passende oplossing.
Bij Fijn Ingericht hanteren wij een bedenktijd van 30 dagen. Binnen deze periode kun je je product gratis retourneren.
Hoe retourneer ik een product?
Om een product te retourneren, neem je contact op met onze klantenservice. Wij sturen je dan een retourlabel toe. Zodra we het product in goede, schadevrije staat hebben ontvangen, starten we de terugbetaling.
Wanneer ontvang ik mijn geld terug?
Zodra we je product in goede staat hebben ontvangen en gecontroleerd, zorgen wij ervoor dat de terugbetaling plaatsvindt. Dit gebeurt uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van het geretourneerde product.
Wat moet ik doen als mijn product beschadigd is aangekomen?
Neem direct contact met ons op via e-mail of telefoon als je product beschadigd is aangekomen. We lossen dit direct en adequaat op met een passende oplossing.
Om een product te retourneren, neem je contact op met onze klantenservice. Wij sturen je dan een retourlabel toe. Zodra we het product in goede, schadevrije staat hebben ontvangen, starten we de terugbetaling.
Wanneer ontvang ik mijn geld terug?
Zodra we je product in goede staat hebben ontvangen en gecontroleerd, zorgen wij ervoor dat de terugbetaling plaatsvindt. Dit gebeurt uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van het geretourneerde product.
Wat moet ik doen als mijn product beschadigd is aangekomen?
Neem direct contact met ons op via e-mail of telefoon als je product beschadigd is aangekomen. We lossen dit direct en adequaat op met een passende oplossing.
Zodra we je product in goede staat hebben ontvangen en gecontroleerd, zorgen wij ervoor dat de terugbetaling plaatsvindt. Dit gebeurt uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van het geretourneerde product.
Wat moet ik doen als mijn product beschadigd is aangekomen?
Neem direct contact met ons op via e-mail of telefoon als je product beschadigd is aangekomen. We lossen dit direct en adequaat op met een passende oplossing.
Neem direct contact met ons op via e-mail of telefoon als je product beschadigd is aangekomen. We lossen dit direct en adequaat op met een passende oplossing.
Uw winkelwagen
Jouw €15 Korting Wacht!
Meld je aan voor de nieuwsbrief: ontvang direct €15 korting op je eerste bestelling vanaf €200, plus exclusieve deals en interieurinspiratie.

Honderden klanten kozen al voor Fijn Ingericht. Ontdek waarom zij hun interieur door ons lieten stralen!
Uw winkelwagen is momenteel leeg
U vindt dit misschien leuk...
Zoek in onze winkel
Populaire zoekopdrachten
Je verlanglijstje
Uw verlanglijst is momenteel leeg