Ga naar inhoud

Welkom gast

Log alstublieft in login of registreer

Levering & Verzending

Bij Fijn Ingericht doen we er alles aan om je bestelling zo snel en zorgvuldig mogelijk te bezorgen. Onze focus ligt op kwaliteit, van het product tot aan de levering. Hieronder vind je alles wat je moet weten over ons verzendproces.

Standaard Verzending (PostNL)

Onze Levermethoden

De meeste van onze producten, zoals woonaccessoires en lampen, worden verzonden via PostNL. Zodra je bestelling is ingepakt en verzonden, ontvang je een e-mail met een track&trace code, zodat je je pakket kunt volgen.

Door specialisten ontzorgd

Gespecialiseerd Transport

Voor grote, breekbare of zware bestellingen, zoals meubels, werken wij samen met een gespecialiseerde transporteur. Zodra je bestelling klaar is voor verzending, nemen we contact met je op om een persoonlijk levermoment in te plannen. Zo weet je zeker dat je jouw aankoop in perfecte staat ontvangt, op een moment dat het jou uitkomt.


De Belangrijkste Vragen op een Rij

Levertijden

De verwachte levertijd staat altijd vermeld op de productpagina. Mocht er onverhoopt een vertraging optreden, dan ligt dit meestal bij onze logistieke partner en kun je de meest actuele status terugvinden in de track&trace code van je bestelling.

Het overgrote deel van onze bestellingen wordt op werkdagen verzonden. Af en toe verzenden we ook in het weekend. Je ontvangt van ons altijd een bericht zodra je pakket onderweg is.

De pakketbezorger levert je pakket dan af bij de buren of bij het dichtstbijzijnde PostNL-punt. Waar je pakket is afgeleverd, kun je altijd terugvinden in de track&trace-informatie.

Voor de levering van grote bestellingen nemen we ruimschoots van tevoren contact met je op om een passend levermoment in te plannen. Zo weet je precies wanneer je jouw bestelling kunt verwachten en mis je de levering niet.

Verzending

Wij versturen je bestelling via PostNL, of via een specialistische transporteur bij grote zendingen. De verzendmethode is afhankelijk van de grootte en het gewicht van je pakket.

De verzendkosten bedragen €9,- voor bestellingen onder de €50,-. Voor alle bestellingen boven de €50,- is de verzending volledig gratis.

Zodra je bestelling is verwerkt en verzonden, ontvang je van ons een e-mail met een track&trace code. Hiermee kun je de status van je pakket eenvoudig online volgen.

Ja, wij leveren aan het buitenland. Voor bestellingen buiten Nederland en België, kun je contact opnemen met onze klantenservice. Een van onze medewerkers helpt je dan graag verder.

Retourneren

Bij Fijn Ingericht hanteren wij een bedenktijd van 30 dagen. Binnen deze periode kun je je product gratis retourneren.

Om een product te retourneren, neem je contact op met onze klantenservice. Wij sturen je dan een retourlabel toe. Zodra we het product in goede, schadevrije staat hebben ontvangen, starten we de terugbetaling.

Zodra we je product in goede staat hebben ontvangen en gecontroleerd, zorgen wij ervoor dat de terugbetaling plaatsvindt. Dit gebeurt uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van het geretourneerde product.

Neem direct contact met ons op via e-mail of telefoon als je product beschadigd is aangekomen. We lossen dit direct en adequaat op met een passende oplossing.

Uw winkelwagen

Jouw €15 Korting Wacht!
Meld je aan voor de nieuwsbrief: ontvang direct €15 korting op je eerste bestelling vanaf €200, plus exclusieve deals en interieurinspiratie.


Honderden klanten kozen al voor Fijn Ingericht. Ontdek waarom zij hun interieur door ons lieten stralen!

Uw winkelwagen is momenteel leeg

U vindt dit misschien leuk...

Je verlanglijstje