Veel gestelde vragen
De meest gestelde vragen aan Fijn Ingericht hebben wij hier beantwoord. Alles wat je moet weten over bestellingen, verzending & retourneren, cadeaubonnen, etc. vind je hier. Is je vraag niet beantwoord? Neem gerust contact met ons op, wij helpen je graag verder!
Met experts jouw droominterieur samen stellen
Leuk om te horen! Neem hiervoor contact met ons op. Bij ons op locatie wordt dit a tot z geregeld.
Onze experts kunnen bij u langskomen om een begin te maken aan uw droominterieur.
Wij maken zowel commerciële als particuliere interieurs.
Bestellen
Er kan betaald worden met creditcard, Apple Pay, Google Pay, iDEAL, Klarna Achteraf Betalen, Maestro, Mastercard, PayPal en Visa. Uw betaling wordt gegarandeerd veilig verwerkt om uw gegevens te beschermen.
Zeker! neem hiervoor contact met ons op.
Absoluut, alles heeft standaard twee jaar fabrieksgarantie.
Verzending
Voor bestellingen boven de €50 is verzenden helemaal gratis, voor alles daaronder wordt er €9 in rekening gebracht.
Gemiddeld duurt dit zo'n twee à drie werkdagen, mits het gekochte artikel op voorraad is. Houd uiteraard je track&trace code in de gaten.
Ja, je kunt je bestelling gewoon volgen met de meegeleverde track&trace code.
Als de track&trace aangeeft dat je pakket is bezorgd maar je hebt niets ontvangen, controleer dan eerst je brievenbus. Als de bezorger langs is geweest toen je niet thuis was, laat hij meestal een bericht achter met de benodigde informatie. Het pakket kan ook bij je buren of in een pakketpunt zijn afgeleverd. Als je geen briefje in je brievenbus vindt, neem dan contact op met onze klantenservice via info@fijningericht.nl. Wij zullen je pakket voor je opsporen.
Retourneren
Bevalt een artikel je niet? Dan heb je het recht om je aankoop binnen 30 dagen zonder opgaaf van reden te herroepen. De herroepingstermijn eindigt 30 dagen na de dag waarop jij of een door jou aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het product fysiek in bezit heeft genomen. Je kunt het artikel tot 14 dagen na de herroeping gratis terugsturen. Wat moet je doen?
- Stuur je bericht (naam en bestelnummer) per e-mail naar info@fijningericht.nl. Het zou ons enorm helpen als je de reden van je beslissing aangeeft, zodat we onze service kunnen verbeteren.
- Vervolgens laten we je weten wat de beste retourmethode is voor je pakket en sturen we je een passend retourlabel.
- Verpak de producten indien mogelijk in de originele verpakking en gebruik het retourlabel dat je van Fijn Ingericht hebt ontvangen.
- Alle artikelen worden bij ontvangst gecontroleerd. Als alles in orde is, kun je binnen 7 werkdagen een terugbetaling verwachten.
Nee, retourneren is gratis!
Houd rekening met de volgende voorwaarden als u een volledige terugbetaling wilt ontvangen: Verpak de goederen indien mogelijk in de originele verpakking om schade tijdens het transport te voorkomen. De producten moeten intact, onbeschadigd en ongebruikt bij ons aankomen.
Soms kan er iets misgaan. Bij de leverancier, in ons magazijn of onderweg. In dat geval doen we ons best om het probleem zo snel mogelijk op te lossen! Neem direct na ontvangst van het artikel contact op met onze klantenservice via info@fijningericht.nl. Stuur ons zoveel mogelijk informatie, zodat we een duidelijk beeld van het probleem kunnen krijgen en een passende oplossing kunnen aanbieden. Stuur ons alstublieft foto’s van de verpakking en de schade, een beschrijving van het probleem, bestelnummer en je naam.